piątek, 5 października 2012

Siedzi sowa w ogrodzie...

Na blogu Craft Artwork trafiłam na rewelacyjne wyzwanie - 
"Pięćdziesięciogroszówka"
Od razu wiedziałam, że wykonam tę pracę 
(brakowało mi tylko środków 
 na szczęście na dzisiejszych zajęciach w mojej 
szkolnej pracowni scrapbookingu dzieci zajęły się swoimi pomysłami, 
a mnie pozwoliły wykonać poniższą pracę na wyzwanie :)


Ten tag będę traktować jak zakładkę, bo bardzo mi się podoba :)
Tyle razy zastanawiałam się do czego można wykorzystać papier widoczny na pierwszym planie 
i nie miałam pomysłu.
Do tego taga wydaje mi się idealny, chyba żaden inny papier nie pasuje tu tak dobrze jak ten :)
Proszę zwrócić uwagę na tekst powstały z liter tworzących wyraz "pięćdziesięciogroszówka"!
W szczególności połączenie sowa - sępi :)

Udział w tym wyzwaniu to świetna zabawa :)

2 komentarze: