sobota, 27 października 2012

Łamigłówka słowna (dźwiękonaśladownictwo)

Nowy temat łamigłówki słownej
Craft Artwork brzmi:
"dźwiękonaśladownictwo".
(zabawa trwa do jutra tj. 28.10.2012r.)

Tym razem było trudniej... 
przy ostatniej łamigłówce znalazłam o wiele więcej wyrazów, 
więc było z czego wybierać.
Teraz znalazłam może z 4 czasowniki! Trudno było coś ułożyć sensownego.
Zwłaszcza, że utrudniam sobie zadanie 
i (choć można) nie odmieniam wyrazów tak jak mi wygodnie.
A jednak udało się! 
Ba! Ułożyłam nawet dwa zupełnie różne zdania i zrobiłam dwa tagi :)



Zabawa była przednia :)
Czekam na kolejny wyraz - mam nadzieję, że będzie łatwiejszy.


Zapraszam Was do zabawy, 
jeśli nie zdążycie przyłączyć się teraz 
to wypatrujcie nowego tematu i przyłączcie się do następnego tematu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz