niedziela, 2 października 2011

Szkolna Pracownia Scrapbookingu

    W ramach godzin kartowych prowadzę w szkole  Pracownię Scrapbookingu - zajęcia prowadzone są we wtorki. Na początku miałam pewne problemy z pracownią, a właściwie jej malowaniem. Teraz z meblami - i ostatnio ledwo się pomieściliśmy. Panie z obsługi przeszukują szkołę w celu znalezienia jakichś mebli - pewnie każdy w innym kolorze :) ale do wtorku może będzie już gdzie pracować. Stworzyliśmy bloga pracowni, ale... nie mogę się doprosić wszystkich zgód na umieszczanie zdjęć dzieci i ich prac w internecie, dlatego na razie brak takich właśnie zdjęć, choć pierwsze zajęcie praktyczne już się odbyło. Jest jeszcze jeden problem... okazało się, że mich godzin kartowych nie da się pogodzić z godzinami etatu, więc odbywają się popołudniami. Jestem jedynym nauczycielem w szkole, który realizuje godziny kartowe po 16.00 :( oczywiście miałam wybór - mogłam oddać dwie godziny z etatu by w tym czasie realizować te "karciane", ale nie dziękuję... Martwi mnie to, bo za chwilę będę miała pustki na zajęciach, bo dzieci nie będą wracały po ciemku do domu... Ehhh cały czas coś jest nie tak - moje wizje zajęć były zupełnie inne :(

     Dlatego jestem tak ogromnie wdzięczna Dobrym Duszkom, które nadal mnie wspierają materiałami na zajęcia. W tym tygodniu znowu dostałam przesyłkę, tym razem od Madzik oto co otrzymałam:





    Przy odbiorze paczki i tym razem była dyrekcja i zapytała czy jest coś jeszcze co potrzebuję odpowiedziałam, że kleje magic, taśmy 3d, taśmy dwustronne, nożyczki i kolorowe bloki techniczne - i kazała to zapisać, by zostało kupione w pierwszej kolejności (hura hura). Co więcej - przypomniało jej się, że w czerwcu wspominałam o nożyczkach precyzyjnych i papierze wizytówkowym i ... sama dopisała :) Mam wrażenie, że to przez to, że widzi, że inni się tak starają postanowiła pomóc :)


Serdecznie dziękuję jeszcze raz wszystkim moim
Dobrym Duszkom!


Wszystkich zapraszam do odwiedzania bloga
jestem przekonana, że niedługo rozkręci się na całego :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz