Etykiety

1% podatku (2) 7 dots studio (1) adresownik (1) album (1) ATC (2) Biżuteria (1) Broszki (1) CALendarz 2016 (3) calineczka (6) calineczkowy kalendarz (5) Candy (17) cardlift (1) cardmaking (48) chwalę się (2) decoupage (3) deseczki do krojenia (1) dla dzieci (1) dobre duszki (2) domek (1) filcowanie (1) fotoGRA (1) FotoLift (2) gratulacje (1) inchies (3) kartka - kopertówka (3) kartka miłosna (4) kartka z okazji narodzin (1) kartki (41) kartki bożonarodzeniowe (9) kartki imieninowe (4) Kartki ślubne (3) kartki świąteczne (11) kartki urodzinowe (19) kartki wielkanocne (3) kartki wielowarstwowe (1) Kawa i nożyczki (3) księga pamiątkowa (1) Liebster Blog (1) lift kartki (1) LO (5) łamigłówka słowna (3) Magiczna Kartka (1) magnes na lodówkę (1) małe formy (1) Marcin Sporek (1) mini albumiki (1) mini-notesiki (1) Moja kronika (1) Mój Ślub :) (2) notes (8) Nowe kolekcje (1) nowe papiery (3) panieński (1) pierwszy rok z życia dziecka (1) Piotr Konefał (1) podziękowanie (2) Pola Pinkosz (2) Pomoc (2) pomóżmy innym (2) Potrzebuję pomocy (1) Prywatnie (11) Przepaśnik (3) przepisy (4) pudełko po zapałkach (1) puszki (1) remont (1) Rudniki (1) sałatki (2) scrap (4) scrapbooking (82) scrapuszko (1) skarbonka (1) słoiczki (1) szkolna pracownia scrapbookingu (4) Tag (2) Targi Książki (1) timoholtzowa miniksiążeczka (1) trinchies (1) upominki (1) Wakacje (2) wieczór panieński (1) Wygrane candy (9) wyróżnienia (1) wyzwania (69) wyzwanie (9) wyzwanie 123 Scrapuj Ty (3) wyzwanie Art - Piaskownicy (7) wyzwanie Craft Artwork (8) wyzwanie Craft Fun (2) wyzwanie Craft Szafa (1) wyzwanie Craft4you (4) wyzwanie Diabelski Młyn (5) wyzwanie Digi-Scrap.pl (1) wyzwanie Kawy & Nożyczek (3) wyzwanie Kreatywne Pole (1) wyzwanie Kwiat Dolnośląski (1) wyzwanie Lemonade (1) wyzwanie Pomorskie Craftuje (3) wyzwanie Projekt Wagi Ciężkiej (1) wyzwanie Rapakivi (1) wyzwanie Scrap Cafe (1) wyzwanie Scrap Gang (3) wyzwanie Scrap Map (7) wyzwanie Scrap Ścinki (1) wyzwanie Scrapki-wyzwaniowo (3) wyzwanie Silesian Craft (5) wyzwanie Skarbnica Pomysłów (3) wyzwanie STONOGI (1) wyzwanie Szuflada (9) wyzwanie u Modrak (1) wyzwanie u Modrak - Marzy mi się... (2) wyzwanie UHK Gallery (1) zabawy blogowe (1) zakładka do książki (4) Zakupy (2) zapiśnik (2) zaproszenia ślubne (1) zaproszenie (6) zaproszenie na kawę (1) zaproszenie na wieczór panieński (1) Zdjęcia (1) zeszyt (3) Życzenia (1)

niedziela, 18 września 2011

Jeszcze jeden dobry duszek :))))

    W czwartek miałam bardzo dobry dzień :)
Poza moim wspaniałym, wygranym candy, otrzymałam jeszcze 15 książek dla dzieci i młodzieży do recenzji (z czego strasznie się cieszę) i ... zupełnie nie spodziewanie jeszcze jedną przesyłkę do mojej pracowni scrapbookingu w szkole :)))))) Najlepsze było to, że jak listonosz wszedł do szkoły to akurat przechodziłam korytarzem i jak zobaczyłam taką ogromną paczkę to powiedziałam "Szkoda, że to nie dla mnie!" A listonosz na to "No niestety to dla pani Dz. (i tu padło moje nazwisko)!" Dosłownie oniemiałam!
Nie wiem niestety kto jest autorem prezentu... tzn. znam imię i nazwisko, ale nie wiem z jakiego bloga :(

BARDZO, BARDZO, BARDZO OGROMNIE DZIĘKUJĘ!!!

Oto otrzymane wspaniałości:









Nawet dyrektorka była zachwycona przesyłką :)))
Myślę nawet, że wpłynęła ona na to, że w piątek okazało się,
że znalazły się pieniądze na pomalowanie pracowni,
która póki co wygląda tak:







4 komentarze:

  1. Hej,gratuluje wygranego candy:)

    Pisałaś na moim blogu www.esstele-deco.blogspot.pl
    w komentarzu pod deską z korkiem,że chciałabyś wykorzystać coś podobnego w zajęciach z dziećmi,ale brak Ci korka-ja użyłam korka,który wykorzustuję się pod panele podłogowe-ogólnie jest to dosyć trudne do zdobycia-mój mężuś pracował w sklepie budowlanym,nie mieli tego w ofercie,ale jakoś dla mnie zdobył:)
    Gdybym wiedziała ile jest Ci potrzebne,to mogłabym się podzielić tym co mi zostało:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie,właśnie dotarła do mnie bardzo miła przesyłka,bardzo za nią dziękuję.Cieszę się,że moja paczuszka przyda się w Waszej pracy,a ja popijając bardzo smaczną herbatkę,będę sobie przeglądała bloga i podziwiała Wasze prace,pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :)
    Też chcę pracować z dzieciakami, obecnie mam praktyki w przedszkolu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy.
    fajny blog! ^^
    pozdrawiam +obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń