czwartek, 8 września 2011

Potrzebna rada...

Po pierwsze chciałabym Was zaprosić na mój nowopowstały drugi blog książkowy,
tym razem o książkach dla dzieci i młodzieży:


Po drugie mam do Was ogromną prośbę,
czy któraś z Was mogłaby mi wytłumaczyć łopatologicznie
jak się tworzy blogi, które może edytować więcej osób???

Czy wszyscy członkowie muszą mieć konto w google?
Czy też wszyscy znają hasło do mojego...?
Muszę założyć szkolnego bloga,
ale chciałabym żeby dziewczynki mogły same w domach edytować teksty,
czy umieszczać własne notatki, ale by nie miały dostępu do moich trzech blogów...

A może najlepiej założyć zupełnie nowe konto google, bloga i dać dziewczynkom hasło?

Głowię się nad tym od kilku dni,
a w przyszłym tygodniu zaczynam działalność swojego koła rękodzieła,
którego jednym z zadań jest dokumentowanie pracy twórczej...

Pomożecie???

1 komentarz:

  1. Magdalenko, niestety osobne konto musisz założyć i dać dziewczynkom hasło. To przełączanie z konta na konto jest denerwujące ale można się przyzwyczaić (mam kilka blogów i ze względu na ,,pojemność,, picasy musiałam założyć nowe konta).
    A może jest inny sposób? Ale chyba nie ....
    Powodzenia w założeniu koła rękodzieła ... ja niestety zakończyłam działalność mojego.
    Miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń