poniedziałek, 24 października 2011

Deszczowe inchies na wyzwanie Craft Artwork

     Dzięki uprzejmości, cierpliwości i chęci ABOKU dałam się namówić na zrobienie swojego pierwszego inchies na wyzwanie CRAFT ARTWORK "Deszczowe inchies", które trwa do 2 listopada.
     Teraz się okaże czy dobrze zrozumiałam słowa ABOKU jeśli tak to przymierzę się też do ich kolejnego wyzwania, którego tematem jest Las.

Ogromne trudności miałam z sfotografowaniem takiego maleństwa.
Inchies ma tylko 2,5 x 2,5 cm, więc mój aparat wszystko rozmazywał :(
Wybrałam najbardziej udane zdjęcie, które wcale pięne nie jest... ale co tam...


Mam nadzieję, że jednak sprostałam wyzwaniu :)


5 komentarzy:

  1. świetne!
    dowcipnie i z polotem

    dziękuję za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne!!!!!!
    Jeśli to pierwsza calineczka, szczerze gratuluję!
    Ja też już dumam nad leśnym wyzwaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. This is so sweet, who would not want to go out with this pretty umbrella.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne początki! Ja też się czaję na debiut inchowy...;)

    OdpowiedzUsuń