sobota, 6 sierpnia 2011

Kolejne wyzwania :)

     Zauważyłam, że spodobały mi się wyzwania - pewnie dlatego, że sama nie umiem znaleźć inspiracji, a w wyzwaniach są wytyczne co trzeba zrobić i tylko próbuję je zrealizować. Dziś przymierzyłam się do dwóch kolejnych.
  Dziś jako pierwszą zaprezentuję pracę na wyzwanie Art-Piaskownicy KoloroTON#5 Kobensa czyli Biel i granat. Zrobiłam notesik - na bazie notesu ze sklepu wszystko za 2,99. 

     Druga praca to kartka zrobiona na wyzwanie kolorystyczne # 33 w Szufladzie Czerń i biel czyli w starym kinie... tylko jak myślałam jak wykonać kartkę umknęła mi druga część tematu i skupiłam się tylko na czerni i bieli :(



2 komentarze:

  1. Śliczny notes. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń