czwartek, 18 sierpnia 2011

1.. 2.. 3.. czyli kolejne wyzwanie :)

      Ufff... od rana próbuję zamieścić posta i ciągle występuje błąd, już się zastanawiałam czy zdążę do jutra, kiedy to mija termin zgłaszania na prac na wyzwanie 1.. 2.. 3.. JagaBa patrzy!!! na blogu UHKGallery. W wyzwaniu był tylk jeden warunek - musiała pojawić się liczba... niby proste, ale chciałam wymyśleć coś ciekawego nie urodzinowego i nie rocznicowego... Z pracy nie jestem zadowolona :(
     Jednak ze względu na użycie stateczka z dykty i wycięcia parasolki z najładniejszego papieru w latawce! jaki miałam swoją pracę jednak zgłaszam. Zdjęcia niestety fatalne gdyż nie mogłam użyć lampy błyskowej, ponieważ światło odbijało się od złotego papieru (piasku) i nic nie było widać.


1000 całusów z wakacji nad morzem... nad którym w tym roku nie byłam :( a tęsknię

I zbliżenia:






2 komentarze:

  1. Parasoleczka śliczna! Ogólnie kartka pomysłowa i ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowo i ..całuśnie:D
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń