sobota, 7 września 2019

Urodzinowa kartka na wyzwanie Art-Piaskownicy


Choć tworzy się właśnie mój scraproom :)
i wszystko pochowane,
maszyny do wycinania i tłoczenia brak
to jakimś cudem udało mi się zrobić kartkę na wyzwanie
Art-Piaskownicy:

Niestety znowu kolory nie takie jak w rzeczywistości :(
Nawet pasek papieru na środku kartki jest turkusowy,
a wygląda smutno i szaro :(
Zdjęcie pojawi się też dzisiaj na moim koncie na instagramie
(może tam kolory będą lepiej widoczne).

Wyzwanie pomogło mi .... dokonać wyboru koloru 
ścian w scraproomie, który się właśnie tworzy
i dziś kupiliśmy odpowiednią farbę :)
Dziękuję za pomoc w podjęciu decyzji :)
Zdjęcie pokazuje jak bardzo aparat zmienia barwy.
Farba na zdjęciu wygląda jak niebieska,
a jest pięknie turkusowa.





1 komentarz:

  1. Dziękujemy za udział w naszej zabawie w ArtPiaskownicy!
    Piękny kolor wybraliście na ścianę! Mam turkus w jednym pomieszczeniu i prezentuje się fantastycznie :)
    Karteczka też super. Jeżeli chodzi o zdjęcia, to pewnie balans bieli siadł tutaj, nie wiem w jakich warunkach fotografujesz, ale najlepsze jest dzienne światło rozproszone. Można się też wspomóc jakimś darmowym programem do obróbki zdjęć, żeby lepiej kolorki dostosować do rzeczywistych. Niestety ze światłem będzie coraz gorzej :)
    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/darmowe-programy-do-obrobki-zdjec.html

    OdpowiedzUsuń