czwartek, 30 listopada 2017

FotoGra w Art-Piaskownicy


Właśnie wróciłam ze spaceru z psem.
Zamierzałam zrobić zdjęcie mojej ulubionej latarni, 
której światło malowniczo "rozchodzi" się za drzewem,
ale... właśnie dzisiaj przepaliła się w niej żarówka!
Widok ten zachwyca mnie nieustannie przede wszystkim dlatego, że każdej nocy wygląda nieco inaczej. Najpiękniej wtedy gdy jest mgła.
Dzisiaj chciałam zobaczyć jak będzie teraz, gdy otoczenie jest całe białe.

Zdjęcia nie zrobiłam, ale... zachwyciłam się wszechobecną bielą!
Szczerze mówiąc to zapomniałam, że zima potrafi być tak piękna!
Aparat robi zdjęcia fatalnej jakości, 
ale chyba nie chodzi tu o samo zdjęcie, a to co mnie zachwyciło.
Zdjęcie zgłaszam na wyzwanie FotoGra 
w Art-Piaskownicy


3 komentarze:

  1. O widzę,że u ciebie sypie prawie tak jak u mnie w górach:)dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sypie, sypie prawie cały czas od środy.
      Wczoraj było cudownie! W nocy nie było wiatru, temperatura dodatnia, cisza, spokój i przepiękne widoki.
      Przy takiej aurze nawet zwykłe osiedle może być przepiękne.
      Dzisiaj jest mróz, więc piękno nie rzuca się tak bardzo w oczy - każdy stawia kołnierz, czapkę zaciska prawie na oczy i nie rozglądając się wokół szybko idzie w sobie znanym kierunku.

      Usuń
  2. Piękne zdjęcie! Urocza, zimowa sceneria. Dzięki za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń