niedziela, 7 kwietnia 2013

Wiosenny notesik


Wczoraj miałam chwilowy napływ weny twórczej
i owocnie ją wykorzystałam.
Zrobiłam kilka prac na wyzwania kilku blogów
(lista wszystkich blogów, w których wyzwaniach czasem biorę udział
znajduje się w pasku bocznym).



Swój notesik zgłaszam na wyzwania:
  • Nature - Scrapki-wyzwaniowo  (do 13 kwietnia 2013) - kwiaty to natura, która nie wiedzieć czemu jeszcze mnie nie otacza :(
  • Kwiecień-plecień - Craft-Szafa (do 14 kwietnia 2013) - w pracy użyłam wielu różnych barw przez sam odpowiedni wybór tła.
  • Kalendarzowa wiosna - Pomorskie Craftuje (do 19 kwietnia 2013) - wiosna powinna być czasem gdy wszystko się zieleni, na każdym skwerku czy rabacie powinny rosnąć kwiaty, delikatne promienie słoneczne ogrzewają naszą twarz... o tak powinno tak być...
  • Kwiecień - Skarbnica Pomysłów (do 30 kwietnia 2013) - kwiecień kojarzy mi się z ukwieconą łąką, pełną różnokolorowych kwiatów i wspaniałych zapachów. Nie wiem tylko jak to się ma do tego co widzę za oknem...


2 komentarze:

  1. piekny - taki ukwiecony ... - dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu - DT POMORSKIE Craftuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny :-)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.
    wiosanka DT Craft-Szafa

    OdpowiedzUsuń