sobota, 22 września 2012

Notesik na nowy rok szkolny

Zadowolona z owocu swojej pracy, 
jakim była zakładka do książki (poprzedni post) 
rozochocona przejrzałam wszystkie blogi wyzwaniowe i... dzisiaj zrobiłam,
 aż trzy prace (będę je prezentowała w osobnych postach)!
Jestem z siebie bardzo zadowolona, 
tym bardziej, że wydawało mi się, że nie wrócę już do scrapowania.
Dziś jednak znowu poczułam tę radość z tworzenia, 
którą czułam na początku (ponad rok temu).

Notesik dla dziecka z okazji nowego roku szkolnego :)


Notesik wykonałam na wyzwanie Szuflady "Pierwszy dzwonek"


CraftFun zorganizował  stempelkowe candy.
Zapraszam!


4 komentarze:

  1. piekny notes! zycze kolejnych tworczych chwil i wiele radosci:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Przed chwilą skończyłam kolejną kartkę :)
      Nie wiem jak to możliwe, że przez tyle miesięcy nie miałam weny, a dzisiaj powstały aż 4 prace!

      Usuń
  2. Bardzo fajny notes, z pewnością się przyda na wszystkie super ważne zapiski... :)
    Życzę wszystkiego dobrego i wielu kreatywnych pomysłów po długiej przerwie!

    Dziękuje za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia w losowaniu nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  3. Notesik bardzo fajny. Szkoda, że nie znalazł się na szufladowym Topie. Za ciepłe słowa pod adresem Plastusia dziękujemy, zapraszamy do odwiedzin na naszym blogu. My tutaj na pewno zaglądać będziemy, bo prace bardzo fajne :-) Pozostałe blogi zresztą też godne obejrzenia. Gratulacje :-) Pozdrowienia :-) I niech Wena trwa...

    OdpowiedzUsuń