poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Zaproszenia ślubne

Sto lat mnie tu nie było!

Na scrapowanie od dawna nie mam czasu i... ochoty :(
Cały wolny czas spędzam na czytaniu książek, 
nie mogę się od nich oderwać :)

Poza tym od pewnego czasu żyję czymś innym... :)
Otóż 12 maja 2012 roku wychodzę za mąż :)

To tylko cywilny ślub, ale już nie mogę się doczekać :)
Nigdy nie myślałam o ślubie, nie miałam takiej potrzeby,
ale rozłąka z moim Dawidem (od lutego pracuje za granicą) 
zmieniła nasz pogląd na dalsze życie :)
Poza tym od ferii zimowych mieszka u nas jego dwunastoletnia córka
i tym bardziej chcielibyśmy tworzyć prawdziwą rodzinę :)
Tak więc w Wielki Piątek poszliśmy zaklepać termin w urzędzie...
zależało nam na 12.05, bo dzień później mój siostrzeniec ma komunię, 
więc cała rodzina będzie na miejscu :p
Mamy więc dwie pieczenie na jednym ruszcie :)

Nie organizujemy wesela, ale mama uparła się żeby chociaż obiad zjeść w restauracji.
Musiałam więc zrobić szybko jakieś zaproszenia.
Weny nie mam od dawna, więc miałam z tym wielki problem,
ale w końcu wymyśliłam coś takiego:


To chyba najprostsze zaproszenia z możliwych, ale nawet nie wyszło tak najgorzej.
Zdjęcia robiłam w nocy, więc są bardzo ciemne.
Nie mogłam użyć flasha, bo lampa błyskowa odbijała się od złotego, błyszczącego papieru.

3 komentarze:

  1. gratuluję zamążpójścia:)a zaproszenia są delikatne bardzo ładne:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Madzia, serdecznie gratuluję! jakoś byłam przekonana, że już jesteś mężatką :)
    a zaproszenia eleganckie i proste, więc na pewno wszystkim się spodobają

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!
    Eleganckie zaproszenia!

    Dziękuję za udział w moim candy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń