Etykiety

1% podatku (2) 7 dots studio (1) adresownik (1) album (1) ATC (2) Biżuteria (1) Broszki (1) CALendarz 2016 (3) calineczka (6) calineczkowy kalendarz (5) Candy (17) cardlift (1) cardmaking (48) chwalę się (2) decoupage (3) deseczki do krojenia (1) dla dzieci (1) dobre duszki (2) domek (1) filcowanie (1) fotoGRA (2) FotoLift (2) gratulacje (1) inchies (3) kartka - kopertówka (3) kartka miłosna (4) kartka z okazji narodzin (1) kartki (41) kartki bożonarodzeniowe (9) kartki imieninowe (4) Kartki ślubne (3) kartki świąteczne (11) kartki urodzinowe (19) kartki wielkanocne (3) kartki wielowarstwowe (1) Kawa i nożyczki (3) księga pamiątkowa (1) Liebster Blog (1) lift kartki (1) LO (5) łamigłówka słowna (3) Magiczna Kartka (1) magnes na lodówkę (1) małe formy (1) Marcin Sporek (1) mini albumiki (1) mini-notesiki (1) Moja kronika (1) Mój Ślub :) (2) notes (8) Nowe kolekcje (1) nowe papiery (3) panieński (1) pierwszy rok z życia dziecka (1) Piotr Konefał (1) podziękowanie (2) Pola Pinkosz (2) Pomoc (2) pomóżmy innym (2) Potrzebuję pomocy (1) Prywatnie (11) Przepaśnik (3) przepisy (4) pudełko po zapałkach (1) puszki (1) remont (1) Rudniki (1) sałatki (2) scrap (4) scrapbooking (82) scrapuszko (1) skarbonka (1) słoiczki (1) szkolna pracownia scrapbookingu (4) Tag (2) Targi Książki (1) timoholtzowa miniksiążeczka (1) trinchies (1) upominki (1) Wakacje (2) wieczór panieński (1) Wygrane candy (9) wyróżnienia (1) wyzwania (70) wyzwanie (9) wyzwanie 123 Scrapuj Ty (3) wyzwanie Art - Piaskownicy (8) wyzwanie Craft Artwork (8) wyzwanie Craft Fun (2) wyzwanie Craft Szafa (1) wyzwanie Craft4you (4) wyzwanie Diabelski Młyn (5) wyzwanie Digi-Scrap.pl (1) wyzwanie Kawy & Nożyczek (3) wyzwanie Kreatywne Pole (1) wyzwanie Kwiat Dolnośląski (1) wyzwanie Lemonade (1) wyzwanie Pomorskie Craftuje (3) wyzwanie Projekt Wagi Ciężkiej (1) wyzwanie Rapakivi (1) wyzwanie Scrap Cafe (1) wyzwanie Scrap Gang (3) wyzwanie Scrap Map (7) wyzwanie Scrap Ścinki (1) wyzwanie Scrapki-wyzwaniowo (3) wyzwanie Silesian Craft (5) wyzwanie Skarbnica Pomysłów (3) wyzwanie STONOGI (1) wyzwanie Szuflada (9) wyzwanie u Modrak (1) wyzwanie u Modrak - Marzy mi się... (2) wyzwanie UHK Gallery (1) zabawy blogowe (1) zakładka do książki (4) Zakupy (2) zapiśnik (2) zaproszenia ślubne (1) zaproszenie (6) zaproszenie na kawę (1) zaproszenie na wieczór panieński (1) Zdjęcia (2) zeszyt (3) Życzenia (1)

piątek, 8 lipca 2011

Kartki ślubne (zwykłe)

Bloguję tak sobie od niedawna (licząc od momentu gdy odzyskałam komputer), a od tygodnia spędzam na Waszych blogach po kilka godzin dziennie.
Hmmm ... i im dłużej Was podglądam tym bardziej dociera do mnie, że choćbym miała wszystkie materiały to nigdy nie zrobię takich cudnych rzeczy jak Wy :(
Nie wiem jak to robicie, ale u Was nawet najprostsze kartki są prawdziwym dziełem sztuki! Czuję się przy Was jakbym dopiero raczkowała... Co dopiero mówić o Waszych albumach...
Pod ogromnym wrażeniem jestem też patrząc na inne Wasze wytwory: babeczki, pudełka itd.
Dziewczyny tworzące piękne przedmioty techniką decoupage - jesteście wielkie!
Przypadkowo trafiłam też na blogi dziewczyn szyjących i ... zakochałam się w laleczkach typu Tilda i im podobnym. One są przecudne!

Ogromnie mi się podoba na blogerze, atmosfera jest świetna, idea candy daje poczucie wspólnoty i jedności. Nie potrafię się stąd oderwać... :)

Asica i Carolinee
dziękuję Wam bardzo za pomoc, cierpliwość i chęć odpowiadania na wszystkie moje pytania:
Asica z zakresu scrapbookingu i blogowania,
Carolinee za wskazówki z decoupage!


Wcześniej zanim się tu znalazłam wydawało mi się, że już wiem coś na temat scrapbookingu i napisałam innowację dotyczącą organizacji zajęć w szkole, która wejdzie w życie w przyszłym roku... teraz wiem, że muszę się jeszcze wieeeeeeeeeeeele nauczyć, a mam na to niecałe 2 miesiące... No nic, mam nadzieję, że z Wami wszystkimi uda mi się zrobić postępy :)

Może będą jeszcze ze mnie ludzie :)

Jak myślicie???

Oto moje dwie starsze kartki - niemal bliźniacze...:






5 komentarzy:

  1. Hej dzięki za odwiedziny i za udział w zabawie - może w losowaniu szczęście uśmiechnie się do Ciebie? Życzę powodzenia!
    A co do Twoich rozterek, to muszę przyznać, że mam bardzo podobne, tyle, że w temacie szycia (o scrappingu nie mam zielonego pojęcia!) i dochodzę do wniosku, że im mniej siedzę na blogach, a więcej robię sama, tym lepiej. Po podziwiać cudze prace można w nieskończoność i się dołować, że ludzie takie cuda potrafią wyczarować, ale chyba lepiej usiąść i zacząć czarować samemu, nie?
    A jeśli to są Twoje starsze kartki, to się bardzo dobrze zapowiadasz, tym bardziej, że kolejne będą jeszcze lepsze i lepsze, aż sama siebie zaskoczysz :-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Jeśli chodzi o papier (robiony z serwetek, przyprasowany na folii żelazkiem) to robiłam na kartkach z bloku szkolnego- niby technicznego. Można też najcieńszą warstwę serwetki przyprasować na kartkę pokryta wikolem (musi trochę przeschnąć). Pozdrawiam i życzę wielu pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za takie uznanie,całkiem jednak niepotrzebnie:)jak tylko umiem i moge chętnie pomagam i nie tyczy się to tylko scrapowania:)
    Karteczki udane:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Asiu nie wszyscy mają takie podejście i chęci, zwłaszcza jak ktoś jest "zielony" i pyta o proste rzeczy.
    Wy potraktowałyście mnie jak "swoją" i dzięki Wam poczułam się częścią tej społeczności i teraz śmiało nawiązuję kontakty i ... komentuję inne blogi.

    OdpowiedzUsuń
  5. P.S. Te karteczki we wrześniu skończą rok :)

    OdpowiedzUsuń