środa, 25 września 2019

Organizer na przybory szkolne/biurowe

Dzisiaj bardzo spontanicznie powstał
organizer na przybory szkolne lub biurowe.

Baza organizera powstała z... odpadków.
Odpadki dostałam od koleżanki, która prowadzi firmę, 
w której laserowo wycina się elementy albumów 
i gadżetów dla fotografów.

Dzisiaj tak się zastanawiałam jakby tu je wykorzystać w pracy w szkole,
bo mam ich aż trzy wielkie worki!
I tak powstał organizer.
Mam nadzieję, że dzieci z kółka scrapbookingu będą zadowolone 
i jutro same będą chciały wykonać podobne :)




W trakcie pracy...

Zdjęcia zamieszczę także na swoim koncie na instagramie:

Organizer zgłaszam na wyzwania:

Klub Twórczych Mam - "Coś praktycznego" 
(do 25.09.2019)


(do 30.09.2019)


i Art-Piaskownicy

(do 29.09.2019)                                      (do 12.10.2019)

Czy można jedną rzecz zgłosić w dwóch wyzwaniach na jednym blogu????????
Właściwie to nawet nie wiem czy mój organizer pasuje do pojęcia "refreshing".

9 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalny:) dziękuję za udział w moim gościnnym wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na organizer biurkowy . Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu DIY
    Pozdrawiam DT Anna

    OdpowiedzUsuń
  3. Оригинально!!! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalny i efektowny organizer, dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu DIY.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra robota:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Extra! Czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Naprawde świetna robota. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny, oryginalny pomysł :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysył :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń